Svah Event Management, turizmin ve hizmet sektörünün hemen her alanında uzun yıllardır edinilen profesyonel deneyimin kurumsal bir platformda yine sektöre bir kazanım olarak değerlendirilmesi fikri ile yola çıkmış bir lojistik destek firmasıdır.

Temel ilkelerimiz…

Kurulduğu 2011 yılından bu yana, kısa bir süre içerisinde benzer firmalardan ayrılarak büyük holdinglerin, sektörün önde gelen acente ve şirketlerinin bir numaralı tercihi haline gelmesi, Svah Event Management’ın temel ilkeleri olarak benimsediği GÜVEN, KALİTE, PROFESYONELLİK, ÇÖZÜM ODAKLILIK, MÜKEMMELİYETÇİLİK ve SÜREKLİ GELİŞİM ilkelerinin bir sonucudur.

Prensiplerimizden ödün vermeyiz…

Global çaptaki kongrelerden en ufak etkinliklere kadar her projeyi başından sonuna sahiplenerek, en başarılı şekilde gerçekleşmesinde birebir rol oynamak şirketimizin olmazsa olmaz çalışma şeklidir. Amacımız, en kaliteli ve en hızlı tedarik süreci ile çözüm ortağı olacağımız firmalarla memnuniyet ve güven esaslı uzun vadeli ilişkiler kurmak, sunulacak hizmetlerin kusursuzluğu ile hem temsil edeceğimiz firmaları hem de kendi şirketimizi başarıdan başarıya taşımaktır.

Takım çalışmasına inanıyoruz…

Ekibimizin tamamı yıllarını turizm sektörüne vermiş, bu işi sektörün en iyi kurumsal işletmelerinde öğrenip uzmanlaşmış, alanında tam anlamıyla profesyonel çalışanlardan oluşmaktadır. Bize göre çalışanlarımızın bireysel başarıları ve profesyonelliği bütüne giden ufak parçalar gibidir. Asıl olan, bu enerji topluluğunun takım ruhu ve sistematiklik ile uyumlu ve koordineli olarak faaliyet göstermesi, yapılan her işe bu sinerjinin yansıtılmasıdır. Bu nedenle Svah Event Management olarak takım çalışmasına inanıyor ve güveniyoruz.

Takım Lideri

Kamer Silver

Managing Director
Takım Lideri

Yıldırım Akyalçın

Event Executive
Event Executive

Emre Sefer

Sales&Event Executive
Muhasebe | Finans

Dicle Albayrak

Finance Executive